Vásárlási feltételek
www.oralbiotikum.hu
(Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek)
Frissítve: 2024. február 12..
Bevezetés
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) dokumentum tartalmazza a www.oralbiotikum.hu weboldalon elérhető online OralBiotikum.hu elnevezésű webáruházon keresztül történő:
– vásárlás menetét és feltételeit, szállítási információkat
– a felek közötti szerződéskötés feltételeit
– az elállási jogot
– kellékszavatosságot, termékszavatosságot és jótállást
– az adatvédelmet
– és panaszkezelést.
Jelen ÁSZF rendelkezéseit, illetve a weboldal elérhető tájékoztatókat és egyéb információkat együttesen, egymásra tekintettel kell értelmezni. Amennyiben a jelen ÁSZF és a weboldalon elérhető tájékoztatók és egyéb információk tartalma eltér, úgy a jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak.
A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
Üzemeltetői adatok
Az oralbiotikum.hu webáruházat az HUNASAKTI Kft. fejleszti és üzemelteti (továbbiakban Eladó).
Az üzemeltető cég adatai
Cégnév: HUNASAKTI Kft.
Székhely: 1039 Budapest, Hollós Korvin Lajos u.1.
Adószám: 23844272-2-41
Bankszámla szám: 11701011-20003122 (OTP Bank)
Cégjegyzékszám: 01-09-980968
Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Telefonszám: 06-70-4183154
Email cím: shop (kukac) oralbiotikum [pont] hu
Szállítási partnerek megnevezése: MPL, Webshippy
Megrendelések feldolgozása: Hétköznap 9 és 17 óra között
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 1-5 munkanap
A szerződés nyelve: magyar
Webáruház domain: oralbiotikum.hu
Tárhely szolgáltató: ShopRenter.hu Kft (4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304., info [kukac] shoprenter [pont] hu)
Általános adatok
A oralbiotikum.hu webáruház által forgalmazott termékek köre: étrendkiegészítők.
A szállítás várható teljesítése: A rendeléseket cégünk 1-5 munkanapon belül tudja teljesíteni.
Regisztráció
Az oralbiotikum.hu webáruházban történő vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. A regisztráció azonban kényelmesebbé teszi a vásárlást. A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni. A belépést követően a vásárlónak lehetősége van több szállítási cím megadására (pl. munkahely, otthon), illetve a korábbi megrendelések megtekintésére.
A termék kiválasztása és a kosár
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. A kiválasztott termékeket a vásárláshoz a kosárba kell tenni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban kezelhetők. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. A kosárban szereplő termékek darabszáma módosítható a kívánt mennyiség helyes megadásával, és a „Frissít” link megnyomásával. A „Törlés" linkre kattintva a termék teljesen törlődik virtuális kosarából.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Jelenleg az Oralbiotikum Webáruház alanyi adómentes, így nem számít fel általános forgalmi adót. Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára. azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Rendelés/Vásárlás
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra, ahol az alábbi lépéseken haladhat végig a vásárló:
1. Regisztráció
2. Szállítási és számlázási cím megadása
3. Szállítási mód kiválasztása
4. Fizetési mód kiválasztása, kuponok érvényesítése
5. Megrendelés adatainak egyeztetése és véglegesítése megjegyzés megadási lehetőséggel
6. Fizetés (bankkártya fizetés esetén, lásd fizetés fejezet)
A pénztár gomb megnyomása után a Vásárlónak lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (jelenleg csak futárszolgálat által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás).
Kedvezmények, kuponok
A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, melyek értékével – hasonlóan az ajándékutalványhoz – csökkenthető a vásárlás összege. A kuponokhoz különböző promóciók révén lehet hozzájutni. A kuponok felhasználásakor a kupon kódját kell megadni a kosár tartalma alatti üres rubrikában, majd az „Küldés” gombra kattintva automatikusan levonásra kerül a végösszegből a kupon értéke. A rendelés véglegesítését követően nincs mód az utalvány utólagos beszámítására. Az utalvány készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges. A fel nem használt összegrész elveszik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Amennyiben rendelését véglegesítette (továbbította felénk), és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a rendelés törlését. A hibás rendelés törlését a regisztrációkor megadott email címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.
Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítási és csomagolási költségét.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9:00 - 17:00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a vásárló rendelése a munkaidőn túl érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.
Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.
Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
A termék képei illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól.
Fizetés
A vásárlás összegének kiegyenlítése:
- utánvéttel,
- előzetes bankkártyás fizetéssel lehetséges
Utánvétes fizetés esetén a csomag díja az átvételkor fizetendő közvetlenül a postásnak vagy futárnak. Az utánvétes fizetési mód választásánál 199 Ft díjat számolunk fel.
Bankkártyás fizetés az OTP bank biztonságos oldalán történik.
Átutalási információk
Cég neve: HUNASAKTI Kft.
Bankszámla szám: OTP Bank: 11701011-20003122-00000000
Megjegyzés rovat: Kérjük tüntesse fel a rendelés számát!
Megrendelés visszaigazolása
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
Megrendelés módosítása, törlése
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, shop (kukac) oralbiotikum.hu.
Szállítás, kézbesítés
A megrendelések állapota ellenőrizhető a „Fiók” linkre kattintva (a lap tetején jobb oldalt a „Kilépés” menüpont mellett, majd a Rendelések - „Korábbi rendelések” link) az adott megrendelés számára kattintva. A funkció kizárólag a belépés után érhető el. A rendelés állapotáról cégünk e-mailben értesítőt küld.
A vásárló köteles a termékek átvételekor a csomag sértetlenségét ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Probléma esetén a vásárlónak jegyzőkönyv rögzítését kell kérnie. Továbbá cégünk ügyfélszolgálatát e-mailben értesítenie kell, hogy a lehető legrövidebb időn belül intézkedhessünk. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját a vásárlóra terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
30,000 Ft felett ingyenes házhozszállítás!
Szállítási módok
A. Házhozszállítási opciók:
- Futárszolgálat (1-2 munkanapos)
B. Szállítás átvételi pontokra (ha nem szeretnénk a futárra várni):
- Postánmaradó (2 napos) - jelenleg szünetel
- MPL csomagautomata (2 nap)
Szállítási díjak
Szállítási mód | 30.000 Ft alatt | 30,000 Ft felett |
A. Házhozszállítás | ||
1) Futárszolgálat (1-2 napos) | 2032 Ft | INGYENES! |
B. Szállítás átvételi pontokra | ||
1) Postánmaradó (2 nap) | 1905 Ft | INGYENES! |
2) MPL csomagautomata (2 nap) | 1905 Ft | INGYENES! |
Bizonyos csomagjaink összeállítását és termékeink kiszállítását a Webshippy Fulfillments Kiszervezett Webáruház Logisztikai Szolgáltató végzi. Az oralbiotikum.huwebáruház külföldre is (szomszédok országok) szállít. Külföldi megrendelés esetén minden esetben előre kell fizetni a rendelést ill. a szállítási költséget. Külföldre történő szállítás esetén telefonon és/vagy emailben értestjük a szállítási költségről a csomag feladása előtt.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Garancia, szavatosság, jótállás
A cégünk által eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak (151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet) megfelelő szavatossági időt vállal. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. Tájékoztatást a vásárló cégünk ügyfélszolgálatától e-mailen is kérhet.
Adatkezelés
A teljes, GDPR-os frissítéseket is tartalmazó adatkezelési tájékoztatónkat itt olvashatja. Aki a webáruházunkba regisztrálja magát, az adatvédelmi nyilatkozatunkat elfogadottnak tekinti, azzal egyetért.
Felek közötti szerződés kötés
Az Eladó a lehető legrövidebb időn belül, a megrendeléstől számított legkésőbb 48 órán belül elektronikusan visszaigazolást ad Vásárló részére a megrendelés részleteivel(termék neve, ár, szállítási feltételek stb.), ami gyakorlatban egy automatikus válasz e-mail megküldését jelenti. Ez az e-mail jellemzően a megrendelés feltételeit erősíti meg. Lényeges, hogy a megrendelési folyamat során Vásárló helyes e-mail címet adjon meg.
Az e-mailben küldött automatikus visszaigazolással az Eladó még nem fogadja el a megrendelésünket, ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét, mivel a visszaigazolás mindösszesen a megrendelésünk Eladóhoz való megérkezését igazolja. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén Eladó nem köteles a termék kiszállítására az automatikus visszaigazolásban foglalt feltételekkel.
A szerződés akkor jön létre, ha az Eladó az automatikus visszaigazolást követően egy újabb e-mailben vagy telefonon értesíti Vásárlót a megrendelés teljesítéséről, a termék postára adásáról.
Az oralbiotikum (pont) hu weboldalon leadott megrendelés nem írásban, hanem ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősül, így a Vásárló és az Eladó közötti elektronikus úton kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a HUNASAKTI Kft. nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.
HUNASAKTI Kft. semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát. A szerződéskötés csak magyar nyelven érhető el.
Elállási jog
Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 17/1999. (II. 5.) számú kormányrendelet szabályozza. Vásárlónk a szerződéstől az áru átvételét követő 14 munkanapon belül elállhat a vásárlástól. Az elállási jog külön magyarázat nélkül gyakorolható! Ebben az esetben a kifogásolt termék(ek) vételárát cégünk legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríti.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli.
Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Amennyiben vásárlónk élni kíván elállási jogával, a rendelés számának megjelölésével köteles cégünket e-mailen vagy postai úton értesíteni. Postai úton küldött értesítőt ajánlott küldeményként kell feladni, mert a postára adás dátuma csak így igazolható. Ilyen esetben cégünk a postára adás időpontját veszi figyelembe. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül.
A Vásárló a megrendelt terméke(ke)t postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza cégünk telephelyének postai címére. Ilyenkor a Vásárlót kizárólag a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült költségek terhelik. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a vásárlónak kell megtérítenie.
Cégünk telephelyén történő személyes átvétel nem minősül távollévők között megkötött szerződésnek.
Panaszkezelés
Amennyiben a rendelés kapcsán valamilyen gondot észlelhető, akkor kérjük, haladéktalanul vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén hívja ügyfélszolgálatunkat. Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy e-mailben jelezze cégünk felé az alábbiakat:
- Rendelési szám
- Panasz típusa és leírása
Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:
- Hiányzik termék a csomagból - Írja le, hogy mi nem volt a csomagban. Kivizsgáljuk az esetet, és a lehető leghamarabb térítésmentesen kiküldjük a hiányzó terméket.
- A rendelt termék helyett más érkezett - A bejelentést követően kivizsgáljuk az esetet, és telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot a további teendők egyeztetése céljából. Budapesti rendelés esetén jellemzően kollégánk cseréli a terméket. Egyéb esetben a terméket kérjük visszaküldeni, és küldjük újra a megrendelt terméket.
- Sérülten érkezett a termék - Készítsen fotót a termékről. Amennyiben a sérülés miatt a termék nem használható, akkor kicseréljük a terméket, és térítésmentesen újra kiszállítjuk. A sérült terméket kérjük, visszaküldeni.
- Előre fizettünk, de a csomagért átvételkor pénzt kérnek - Ha van rá lehetősége, és ügyfélszolgálati időn belül veszi át a csomagot, akkor azonnal hívja ügyfélszolgálatunkat. Rövid időn belül elintézzük, hogy ott helyben átvehesse a csomagot. Amennyiben már átvette a csomagot, akkor írja meg ügyfélszolgálatunknak a bankszámla számát és a számla tulajdonosának a nevét. Pár napon belül visszautaljuk a pénzt. Igény esetén az összeget le is vásárolhatja webáruházunkban.
Amennyiben mint fogyasztó a fogyasztói jogainak a megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhely szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/.
Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Ha panaszt szeretne tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
A portálon Ön, mint fogyasztó, és mi mint a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatjuk a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Felelősség korlátozása
Cégünk semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
• Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az oralbiotikum.hu akadálytalan működését és a vásárlást
• Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon
• Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése
• Bármely szoftver nem megfelelő működése
• Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei
Cégünk nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami az oralbiotikum.hu áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.
Az oralbiotikum.hu-t működtető cég nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható az oralbiotikum.hu-n. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.
Cégünk szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban cégünk nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás esetében.
Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, cégünk szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.