Oldalunk cookie-kat használ, amelyek segítségével magasabb színvonalú vásárlói élményt tudunk nyújtani látogatóink részére. Az oldal böngészésével beleegyezel a cookie-k használatába. További információt az Adatvédelmi nyilatkozatunkban találsz.
Termékek Menü

Szállítási információk

Frissítve 2023.augusztus 3.

30,000 Ft felett ingyenes házhozszállítás!

Szállítási módok

A. Házhozszállítási opciók:

  1. Futárszolgálat (94%-ban 1 munkanap alatt odaér, de néha 2 munkanap)

B. Szállítás átvételi pontokra (ha nem szeretnénk a futárra várni)

  1. Postánmaradó (2 munkanapos) - jelenleg szünetel
  2. MPL csomagautomata (2-5 munkanap)

Szállítási díjak

Szállítási mód 30.000 Ft alatt 30.000 Ft felett
A. Házhozszállítás
2) Futárszolgálat (1-2 munkanap) 2032 Ft INGYENES!
B. Szállítás átvételi pontokra
   
1) Postánmaradó (2 nap) - jelenleg szünetel 1905 Ft INGYENES!
     
2) MPL csomagautomata (2 nap) 1905 Ft INGYENES!
     
A feltüntetett árak bruttó díjak. Utánvétes fizetés esetén 320 Ft utánvét díjat számítunk fel.

Részletek

Amennyiben a megrendelt termékek raktárunkban elérhetőek, és 12:00 óra előtt leadta a rendelését, logisztikai partnerünk még aznap postázza csomagját. Előre fizetéskor csomagját sikeres bankkártyás fizetés illetve beérkezett banki utalás után postázzuk.

Futárszolgálat

A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. Telefonértésítést is kérhetünk kiszállítás előtt..A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Ha 8-17 óra között nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadni. Amennyiben ez nem megoldható, akkor kérjük, válassza a postán maradó vagy csomagautomata szállítási módot. Szállítási idő választástól függően 1 vagy 2 munkanap.

Postán maradó - jelenleg szünetel

Ha nem praktikus a csomagját egy megadott címre szállítani, kérheti a "postán maradó" opciónkat. Ebben az esetben a szállítási címet ellátó postahivatalnál tudja átvenni a csomagját. Szállítási idő 2 munkanap, vagyis miután postára adtuk a rendelését, 2 nap múlva a csomag megérkezik a szállítási helyet ellátó postahivatalba, ahol 5 napig veheti át. A posta (ill. postás) telefonon nem értesít, sms-t nem küld, "cetlit nem dob be". Ha 5 napon belül nem veszi át a csomagot, automatikusan visszafordul!

Rendelés státuszai

A rendelés státuszváltozásairól e-mailen értesítőt küldünk. Ennek segítségével a vásárló is folyamatosan értesül csomagjának aktuális állapotáról. A rendelés státusza a következő módon változik:

  1. Függőben lévő - A sikeresen feladott rendelés kezdeti státusza. Miután a vásárló a rendelés 4. lépésénél megnyomta a "Rendelés jóváhagyása" gombot, a webáruház "Függőben lévő" állapottal létrehozza a rendelést, és a feladott rendelésről automatikusan e-mailt küld a vásárló által megadott e-mail címre.
     
  2. Átutalásra vár - A rendelt termékek értékének banki átutalására várunk. Ha a rendelés során "Banki átutalás" fizetési módot választott, akkor a megrendelt termékek ellenértékének beérkezéséig a rendelés ebben a státuszban várakozik.
     
  3. Beszerzés alatt - Beérkezett rendelésben van legalább egy olyan termék, melynek beszerzése folyamatban van. A feladott rendeléseknél leellenőrizzük, hogy a rendelt termékek raktáron vannak-e. Amennyiben van olyan megrendelt termék, mely elfogyott raktárunkból, akkor kezdeményezzük a termék azonnali beszerzését. A honlapon jelzett szállítási határidők betartásával a rendelés mindaddig ebbe a státuszba marad, míg az összes rendelt termék be nem érkezik hozzánk.
     
  4. Kiszállítás alatt - A csomag kiszállítása folyamatban van. Miután partnerünknek (futár, Pick Pack Pont) átadtuk szállítás céljából az előkészítettt csomagot, akkor erre a státuszra állítjuk a rendelést. A rendelés visszamondására ilyenkor már nincs lehetőség
  5. Teljesítve - Csomag átvétele megtörtént. Lezárjuk a rendelést, miután a vásárló átvette a csomagot.