Termékek Menü
0

Speciális kedvezmény oldal Szendi Gábor hírlevél olvasóinak

BLIS K12 - mikroharcosaink a szájüregben

Prof. dr. John Tagg Streptococcus salivarius k12 (BLIS K12)A BLIS K12 baktériumtörzset dr. John Tagg, az új-zélandi Ontago egyetem professzora fedezte fel, miután évekig iskolás gyerekeket tanulmányozott. Feltűnt neki, hogy egyes gyerekek nem fáznak meg annyiszor mint mások, és a torkuk is ritkábban fáj. Nyálelemzés során, Tagg professzor kimutatta, hogy azoknál a gyerekeknél fordul elő ritkábban a torokgyulladás, akiknél a szájüregben megtalálható egy bizonyos baktériumtörzs. (Dierksen and Tagg 2000). BLIS K12 TM nek nevezték el ezt a baktériumtörzset.

BLIS K12™ egy természetben is előforduló speciális változata a normál szájflórában is megtalálható S. salivarius baktériumnak.

Bakteriocinek termelő S. salivarius K12

BLIS = természetes antibakteriális vegyület

Az S. salivarius ezen speciális változata, mint kiderült, egy természetes antimikrobiális vegyületet termel. Ez a molekula gyakorlatilag lyukat fúr a “rossz” baktériumok sejtfalába, így azok elpusztulnak.

BLIS rövidítés ezeket a természetes antimikrobiális vegyületeket jelöli. (“Bakteriocin Like Inhibitory Substances (bakteriocinszerű gátló vegyületek). Ilyen BLIS vegyületeket csak bizonyos baktériumok termelnek.

Az emberek 2%-a természetesen védett

A S. salivarius az egyik legnagyobb számban jelenlevő jótékony baktérium a szájban (a normál szájüregi mikroflóra mintegy 40%-t alkotja). Általában az első baktériumtörzs, amit "megszerzünk" csecsemőként. Kutatók úgy gondolják, hogy az S.salivarius baktériumtörzset az édesanyánk első csókjain keresztül kapjuk.

Azonban az  emberek 2%-nál a kimutatható a BLIS vegyületeket termelő BLIS K12 baktériumtörzs, amely nem engedi elszaporodni a betegségeket okozó baktériumokat. így náluk kimutathatóan kevesebb a torokgyulladás, mandulagyulladás és középpfülgyulladás előfordulási aránya.

A népesség 98%-nál hiányzik ez a természetes védővonal. Nekik segíthet, ha ezt kívülről pótolják.

Tanulmány

Egy olasz kutatócsoport 2013-as tanulmánya szerint a felnőttek körében több, mint 83%-os hatékonysággal tudták megelőzni a streptokokkuszos torokgyulladás illetve mandulagyulladás visszatérését.
A tanulmány 40, visszatérő fül és torokgyulladásoktól szenvedő felnőttet vizsgált, akiken egy 90 napos kezelés hatását vizsgálták. BLIS K12 probiotikummal illetve placebóval. A tanulmány megállapította, hogy a BLIS K12 rendszeres használata jelentősen csökkentette a szájüregi sztreptokokkuszos megbetegedésések visszatérésének arányát, csökkentve ezáltal az antibiotikumos kezelés alkalmazásának szükségességét ezen egyéneken.

Ez a tanulmány mindössze 2 hónappal azután jelent meg, hogy egy hasonló kutatás megállapította, hogy a BLIS K12 rendszeres használata gyerekeknél több, mint 92%-kal képes csökkenteni a sztreptokokkuszos torokgyulladás előfordulását (beleértve a mandulagyulladást is). Ebben a korábbi tanulmányban vizsgált gyerekek évente 4-szer kaptak torokgyulladást, míg azoknál a gyerekeknél, akik BLIS K12 kezelést kaptak, a fertőzés aránya drámaian csökkent: 4 évente 1-szer jött elő.

Források::
1) Di Pierro, F., és munkatársai (2013) A szájüregi  probiotikum Streptococcus salivarius K12 klinikai vizsgálata felnőtteknél a streptococcus pyogenes által okozott  visszatérő garatgyulladás ésvagy mandulagyulladás megelőzésében. Expert Opinion on Biological Therapy.
2) BLIS K12 Csökkenti a fül és torokgyulladásokat gyerekeknél és felnőtteknél – kutatás
Forrás: Health Impact News Daily (2013 június) Olasz kutatócsoport megerősítette, hogy bizonyos szájüregi probiotikus fajok jelentősen csökkentik a a visszatérő fülgyulladásokat, torokgyulladásokat és mandulagyulladásokat

Városok, ahol már segített a BLIS K12

ahol már segített az OralBlis

egy-két nap alatt elmúlt a probléma

Egy ideje észrevettük, hogy 5 éves kisfiúnknak minden reggel erős szájszaga van. Nem értettük miért. Mindennap rendesen mossuk a fogát, szépek. Az oralbiotikum szedését követően egy-két nap alatt elmúlt a probléma. Azóta már nem érezzük.

Bence

baktériumok, vírusok korában ez a termék nélkülözhetetlen

"Évek óta gyakori torokfájással küzdöttem, ami nagyon kellemetlen volt számomra. Pár hónapja /tavaly nov./ kipróbáltam ezt a terméket, nagy örömömre a probléma megszűnt. Megváltozott a leheletem, a szájíz kellemes lett. Már nem tudom nélkülözni. A baktériumok, vírusok korában ez a termék nélkülözhetetlen minden háztartásban. Csak ajánlani tudom mindenkinek."

AM, Záhony

nem kapok el azóta betegségeket

Már egy ideje szedem az orálbiotikumot, és azt kell mondjam, hogy ez a szer végre bevált. A férjem 5 napos lázzal influenzával küszködött, a kislányom tüdőgyulladással, nekem viszont semmi bajom nem lett, nem kapok el azóta ilyen betegségeket. A következő körben már a családomnak is adni fogom.

egy édesanya

nem voltam beteg egész télen

Az idén télen használtam először az oralbiotikumot. Nem voltam beteg egész télen. Most tavasszal ugyan leterített valami vírus. Lehet, hogy influenza volt, mert sokáíg magas, 38-39.5 fokos lázam volt. Ritkán van ilyen nekem, de ha van, azzal több hétig szenvedek, mert először rámegy a torkomra, majd a hörgőimre, és végül nem, vagy csak nagyon nehezen tudom megúszni az antibiotikumot. Most, azonban amikor a vírus levert a lábamról, napi 3-szor szedtem az oralbiotikumot. A torkom végig gyulladásmentes, szép rózsaszín volt az egy hét alatt, míg magas lázam volt. Miután a lázam elmúlt, nem jött semmiféle szövődmény. Ez nekem maga a csoda!

Attila, Budapest

Kinek ajánljuk?

Visszatérő mandulagyulladások, torokgyulladások esetén: A BLIS K12 szájüregi ill. felső-légúti bakteriális megbetegedések ellen extra védelmet biztosít. Több, mint 83%-kal csökkenti a torokgyulladások visszatérésének esélyét.

Óvodásoknak, iskolásoknak: Gyerekek nagy átlagban évente 4-szer fáznak meg. Azok, akik rendszeresen kapnak BLIS K12 készítményt 4 évente 1 szer!

Fogínyvérzés és fogínygyulladás esetén: A BLIS K12 a fogínygyulladás tüneteit is enyhíti. Fogínygyulladás esetén javasoljuk, hogy a gyulladt íny közelében szopogassuk a tablettát.

Szájöblítők használata után. A szájöblítők kiölik mind a rossz, mind a jó baktériumokat is. Ilyenkor fontos, hogy a jó baktériumokat pótoljuk.

Amikor nem szeretne kellemetlen helyzetbe kerülni a szájszag miatt: a kellemetlen szájszagot olyan baktériumok okozzák, amelyek fehérjéken táplálkoznak és melléktermékként kénes vegyületeket bocsátanak ki. A BLIS molekulák ezeket a baktériumokat is „meglékelik”.

Terhesség alatt: hogy a különböző megfázások ne keserítsék meg az áldott állapotot. A kismama egészsége duplán fontos!

Udvarláskor, hogy az első csók előtt legalább a szájszag miatt ne kelljen izgulni.

30 napos, 100%-os elégedettségi garancia
az OralBLIS termékekre

Bízunk benne, hogy akárcsak a saját családunk esetében, az OralBLIS termékeink az Ön tetszését is elnyerik, ezért 100%-os elégedettségi garanciát vállalunk az OralBLIS termékekre. Ez annyit jelent, hogy amennyiben nincs megelégedve bármely OralBLIS termékekkel, a vásárlástól számított 30 napon belül visszafizetjük a termék árát. További információ

Speciális kedvezmény Szendi Gábor hírlevél olvasóinak Speciális kedvezmény

Szendi Gábor hírlevél olvasói az eredeti új-zélandi OralBLIS K12 vásárlása esetén 5% kedvezményre jogosultak.

Kuponkód:
  CERN688
melyet a kosárban lehet érvésenyíteni
  2016. szeptember 30-ig .